דגמים חדשים מלנדיני – סדרה 4 וסדרה D5 עם קבינה פתוחה

טרקטור לנדיני

יבואנית טרקטור לנדיני (LANDINI) בישראל, דוד צ'פניק ובניו, מתכוונת לחשוף שני דגמים חשובים ביותר של מותג הטרקטורים האיטלקי. מדובר בגרסאות קבינה פתוחה (עם מסגרת בטיחות) של סדרה 4 וסדרה 5D שהושקו אשתקד.

לנדיני סדרה 4

הטרקטור הראשון שייחשף כחלק מסדרה 4 החדשה, הינו דגם שאמור להיכנס לנעליים הגדולות של דגם הגלובל-פארם, הטרקטור החקלאי הנמכר בישראל בשנתיים האחרונות. סדרה 4 הפתוחה תגיע לישראל עם שני דגמים בטווחי הספק של 90 או 100 כ"ס ועם מנועי דויטץ יורו 4 העומדים בתקנים המחמירים ביותר. מבחינת תמסורת, הטרקטור יגיע עם הנעה 2X4 או 4X4 ותיבת הילוכים מכאנית המציעה 16 הילוכים קדימה ואחורה כסטנדרט, וכאופציה תמסורת חשמלית-הידראולית עם הילוך זחילה. בלנדיני נתנו דגש לסביבת המפעיל של סדרה 4, שלטענת היצרנית פותח במיוחד עבור סדרה זו ומתיימר להיות אחד הנוחים והמאובזרים בסגמנט. מבחינת כשרי הרמה, הזרועות האחוריות והקדמיות מסוגלות להרים עד 3,600 ו-1,750 ק"ג בהתאמה.

לנדיני סדרה 4 ו-5

לנדיני סדרה 5

הטרקטור השני שייחשף בתערוכת אגרו משוב הקרובה הינו כחלק מסדרה 5D שכבר משווק בישראל מזה מספר חודשים. גם הפעם מודבר על דגם חדש שיוצע עם מסגרת בטיחות על מנת להוזיל את המחיר. סדרה 5D הפתוחה יוצע בישראל בשלושה גרסאות שונות בטווחי הספק של 85, 95 ו102 כ"ס ועם מנועי פרקינס יורו 4. מבחינת תמסורת, הטרקטור יגיע עם הנעה 2X4 או 2X4 ותיבת הילוכים מכאנית המציעה 24 הילוכים קדימה ו12 הילוכים אחורה כסטנדרט, וכאופציה תמסורת חשמלית-הידראולית. מבחינת כושר הרמה גם פה לנדיני לא מאכזבים, זרועות ההרמה האחוריות מסוגלות להרים 4,350 ק"ג.

מקסימום תועלת בעלויות נמוכות

הסדרות החדשות הן כחלק מרענון ההיצע של מותג לנדיני העובר מהמלך של תכנון מחדש בשנתיים האחרונות, כגון איחוד סדרות ודגמים ומעבר למנועים העומדים בתקני יורו 4. מהיבואן נמסר כי דגמי 4 ו 5D עם הקבינה הפתוחה מציעים מקסימום תועלת בעלויות נמוכות משמעותית לסגמנט. הדגמים הנ"ל מיועדים בעיקר לשימוש ברפתות, חוות ובמשקי בעלי חיים ולכל שימוש בו נדרש טרקטור קטן יחסית אך בעל אווירות גבוהה המציע הנדסת אנוש גבוהה למפעיל.

דילוג לתוכן