היתרונות של מלגזות חשמליות

מלגזות חשמליות

מפעלים רבים בישראל בוחרים באפשרות של מלגזות חשמליות וזאת לעומת חלופות אחרות. הבחירה במלגזה מסוג זה בא לידי ביטוי באמצעות מספר יתרונות יחסיים שעליהם נרחיב בכתבה שלפניכם.

הבחירה במלגזות חשמליות בקרב חלק ניכר מלקוחות צפניק נובעת מהעובדה כי מלגזות אלו מאפשרות ללקוחות החברה לבצע בצורה נוחה, בטוחה ויעילה את מטלות היומיום במפעלים השונים.

על מנת שנוכל להבין מדוע מלגזות אלו כה פופולריות בשנים האחרונות, נדגיש בכתבה זו את יתרונותיהן היחסיים.

מלגזות בעלות מודעות סביבתית

במפעלים רבים בישראל קיימת כיום מודעות סביבתית הדוקה ורחבה יותר, כששילוב של מלגזות חשמליות תורם בצורה משמעותית להפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלהן.

השימוש באותן מלגזות חשמליות מוביל לייצור אפסי של פליטות גזים, מה שתורם משמעותית להשפעה הסביבתית הרחבה, הן במפעלים עצמם, במעגלים הרחוקים יותר וכמובן ביכולת לשמור על בריאות העובדים במקום.

עלייה ביעילות האנרגיה

ברוב המלגזות החשמליות נעשה שימוש בסוללות ליתיום-יון (Li-ion) או שימוש בסוללות עופרת חומצה. מדובר על שני סוגים של סוללות נטענות המאפשרות למלגזות החשמליות עלייה של 30% ביעילות האנרגטית שלהן.

בהקשר הרחב של אותה מודעות סביבתית, בה נגענו קודם, כשמדובר בסוללות עופרת חומצה, העופרת באותן סוללות ניתנת למחזור ושימוש חוזר.

הפחתה משמעותית ברעש המלגזות

מלגזות חשמליות, לצד כלל כלי הרכב החשמליים כיום, מהוות כלי צמ"ה המייצרים רעש מופחת באופן משמעותי, לעומת מלגזות בעלי מנועי בערה מסורתיים.

היכולת של העובדים במפעל ליהנות מסביבת עבודה שקטה, מאפשרת להם, בראש ובראשונה, לתקשר בצורה יעילה יותר ואף מפחיתה את הסיכון לפגיעות בשל היכולת לשפר את התקשורת בין כולם.

מחקרים הראו, כי בסביבת עבודה יומיומית רועשת, מהווה בסיס להתפתחות של כאבי ראש, מתח ועייפות, כשההשפעות לטווח הארוך מצביעות על נזקי שמיעה ואף אובדן שמיעה לצמיתות.

יכולת תמרון רחבה יותר

מלגזות חשמליות מהוות את המלגזות החדישות כיום בתחום ומכאן שהן גם נהנות מהנדסת אנוש ברמה הגבוהה ביותר, מה שמאפשר למפעלים רבים ליהנות ממלגזות בעלות יכולת תמרון גבוהה. זאת באמצעות ייצור של מלגזות חשמליות בעלות שלדה קטנה יותר וכאלו המאפשרות סיבובים פחות רחבים, מה שהופך אותן ליעילות במפעלים ומחסנים צרים וצפופים.

לצד יכולת התמרון הגבוהה, מצוידות אותן מלגזות במערכת תאורה איכותית, המאפשרת למפעילים קו ראייה רחב וברור וכזה המאפשר להם להפעיל את המלגזה בצורה קלה ופשוטה ובכך לשמור על בטיחותם ובטיחות העובדים סביבם.

עיצוב ארגונומי ברמה גבוהה

היבט נוסף שבולט במלגזות חשמליות נוגע לעיצוב ארגונומי ברמה גבוהה, המאפשר למפעילי המלגזות חווית נהיגה והעמסה נעימה ויעילה וכזו השומרת על בריאותם וכשירותם ובכך אף תורמת, לאורך זמן, לצמצום מתמיד ומשמעותי בכל הנוגע להשבתתם של מפעילים, לבטח אם מדובר על מפעלים ותיקים.

במסגרת אותו עיצוב ארגונומי במלגזות חשמליות, נהנים המפעילים ממערכת בקרה הידראולית המגיבה ומותאמת לכוח הקפיצים, משענת יד מתכווננת המבטיחה תמיכה אנטומית מלאה, דוושות גז ובלם מתכווננות ומותאמות לגובה הנהג וגודל כף רגלו ושיפורים נוספים המייצרים מינימום רעידות וכלי בעל מערכת בלימה איכותית ומשופרת.

תחזוקה נמוכה לאורך זמן

מלגזות חשמליות כוללות פחות רכיבים מכניים לעומת מלגזות ישנות יותר, מה שהופך אותן לכלי צמ"ה הדורשים תחזוקה מופחתת וזולה יותר לאורך זמן. עם אותן מלגזות לא תידרשו למילוי או החלפה של נוזלים ולבטח תתקלו בפחות בעיות מכניות לאורך זמן, כשאלו היו משביתות את אותן מלגזות ישנות למספר רב של ימי עבודה.

אנו בצפניק רואים בלקוחות שלנו נכס חשוב ומשמעותי ומעמידים לרשותם מבחר רחב של מלגזות חשמליות מבית HYSTER.

ראיתם מלגזה חשמלית שיכולה להתאים לכם בקטלוג שלנו? מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-9533200.

דילוג לתוכן