20 טון של איכות

מלגזה 20 טון

מלגזות מהוות צמ"ה נפוץ ושמיש בלא מעט תעשיות וחללי עבודה שונים ומגוונים בישראל. המלגזות משמשות להעברת משאות בתוך מרחבים מצומצמים יחסית, כשבעזרת שיני המנוף שלהן ניתן אף למקם משאות כבדי משקל במדפים גבוהים ומרוחקים.

אחת מהמלגזות המשמשות תעשיות רבות היא מלגזה 20 טון. גם בתחום זה, ישראלים רבים בוחרים במלגזות של "צפניק" וזאת בעבור היכולת ליהנות ממלגזות אמינות המאפשרות לבצע משימות רבות בכל מתחמי התעשייה השונים, זאת לצד שמירה על בטיחות המפעילים.

כיצד מוגדרת המלגזה בישראל?

על פי תקנות התעבורה – 1961 המלגזה בישראל מוגדרת כ"מכונה ניידת בעלת תורן או זרוע שליפה, שלהם מחובר מזלג או התקן אחר המיועדים להרמה ולשינוע של משאות". על המלגזה להיות מוגדרת כזו ברישיונה, כשהיא "מכוונת בידי אדם האוחז בה" ואינה מיודעת בשום מצב ככלי רכב שאמור לשנע נוסעים או את הנהג עצמו.

אלו שני סוגים של מלגזות תמצאו בצפניק?

ביקור באתר האינטרנט של "צפניק" יאפשר לכם להבין כי קיימת הבחנה בין שני סוגים עיקריים של מלגזות – מלגזות המונעות במנוע דיזל ומלגזות חשמליות.

מלגזות המונעות במנוע דיזל כוללות, בין היתר, מספר מערכות שלא נמצא במלגזות חשמליות. מדובר על מערכת הידראולית, מערכת לפליטת עשן, מערכות אספקת דלק ועוד. מלגזות אלו מאופיינות כמלגזות המסוגלות לשאת משאות של עד כ-20 טונות.

הדלק שצורכות מלגזות דיזל הוא סולר ואין כל צורך בטעינה חשמלית שלהן. מדובר על מלגזות המסוגלות לעבוד בתנאי מזג אוויר קשים ובחללים הנחשבים מאתגרים ופחות נוחים. באותן מלגזות נמצא לרוב גלגלים גמישים ורחבים ולאורך זמן אותן מלגזות ידרשו תחזוקה וטיפולים תכופים יותר.

האפשרת השנייה הקוסמת ללא מעט תעשיות כיום היא הבחירה במלגזה חשמלית. מדובר במלגזות שיהיו ברוב המקרים קטנות יותר בגודלן לעומת מלגזות הדיזל, כשהן מיועדות לנשיאת משאות של עד 9 טונות.

מלגזות אלו פועלות באמצעות כוח חשמלי, כשיש לוודא כי המלגזות נטענות מחדש בעת הצורך. מדובר על מלגזות המאפשרות עבודה בחללים מצומצמים וצרים, הן אינן פוגעות באיכות האוויר ונחשבות לשקטות יותר לעומת הרעש שנוצר ממלגזות דיזל.

מלגזה חשמלית תאפשר לכם ליהנות ממלגזה נוחה יותר לתפעול, בעלות צריכה נמוכה של חשמל לעומת השימוש בסולר ותחזוקה קלה וזולה יותר לאורך זמן.

מתי כדאי לבחור במלגזת דיזל ומתי במלגזה חשמלית?

שימוש במלגזת דיזל מומלץ במסגרות תעשייתיות בהם קיימת פעילות מרובה ואינטנסיבית. לחקלאים ומשקים העובדים בתנאי שטח מאתגרים ובוציים הבחירה המתבקשת תהיה, גם כן, במלגזת דיזל.

בחירה במלגזה חשמלית כדאית במקרים ובהם מדובר בהעברה של משאות שאינם נחשבים לכבדים אשר נעים ממשקלים של מאות ק"ג ועד ל-8-9 טונות. מרחבי תעשייה ומפעלים צפופים וקטנים, כמו גם משקי חקלאות באותו הסגנון, העדיפות היא בבחירה של מלגזה חשמלית בלבד.

הכירו את מלגזת הדיזל של צפניק

לקוחות רבים של "צפניק" זקוקים, בחלק ניכר מהמקרים, למלגזה 20 טון. כושר הרמה של 20 טון, כפי שכבר הזכרנו קודם, מצריך שימוש במלגזה מסיבית ועל כן הבחירה המתבקשת תהיה מלגזה בעלת מנוע טורבו דיזל.

אנו ב"צפניק" ממליצים למגוון לקוחותינו את מלגזת H16-20XD – מלגזה המותאמת למכולות ומטענים בעלת כושר הרמה לגובה מרבי של 6.2 מטרים. על אף שמדובר במלגזת דיזל, נהנים מפעילי המלגזה מתא סגור ומאובזר הכולל מזגן לקירור וחימום, מראות המאפשרות ראייה רחבה כלפי פנים והחוצה, הגה שליטה טלסקופי מתכוונן ומגבים אחוריים וקדמיים.

מלגזת H16-20XD, יחד עם מגוון רחב של מלגזות, מיובאות ישירות מחברת Hyster האמריקאית. Hyster נוסדה ב-1929 ומתמחה בייצור של מלגזות ואף בטיפול בחומרי תעשייה שונים. לחברה מוניטין בינלאומי רחב ומלגזות שלה נמכרות במאות מדינות ברחבי העולם, כשכאן בישראל ניתן להשיגם באמצעות חברת "צפניק".

דילוג לתוכן