סוגי עגלות משטחים נפוצות בשוק

סוגי עגלות משטחים

בחללי תעשייה רבים נמצא שימוש רחב בעגלת משטחים – עגלה המאפשרת העברה של משאות לטווח קצר ובינוני של מרחקים. בכתבה שלפניכם נציג את סוגי עגלות המשטחים העיקריות המוצעות כיום בשוק.

אנו בצ'פניק מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של עגלות משטחים של חברת HYSTER האמריקאית, כשזו קיימת משנת 1929 ומוכרת כחברה מובילה בתחום עגלות המשטחים וכלי צמ"ה אחרים.

contact button

כיצד בנויות עגלות משטחים?

עגלות משטחים בנויות ממזלג לו שתי זרועות שבאמצעותן ניתן להיכנס מתחת למשטחים באופן שמתאפשר למלגזות. תחת כל זרוע ישנו גלגל בודד ובמקרים אחרים צמד גלגלים וזאת בנוסף לצמד גלגלים הנמצא בבסיס עגלת המשטח, כשבסיס זה מהווה את נקודת ההיגוי של המפעיל.

היגוי עגלת המשטחים נעשה באמצעות זרוע מתכתית המחוברת לזוג הגלגלים. הזרוע משמשת בעצם כידית הפעלה של מנגנון הידראולי או חשמלי. את מזלג ההרמה ניתן להרים לגובה נמוך יחסית, בהשוואה לכלי העמסה אחרים וזאת בכדי לאפשר תנועה חלקה ונוחה יחד עם הציוד שהועמס, כשכושר ההרמה של רוב עגלות המשטחים עומד על משקל מירבי של שני טונות.

עגלת משטחים הידראולית

עגלת משטחים הידראולית נחשבת לסוג הראשון שפותח. מדובר, בעצם, על עגלת משטחים ידנית לה יכולת תמרון ברמה גבוהה בחללים צרים וצפופים וזאת בזכות היותה עגלת משטחים הנחשבת לקומפקטית יותר. זרוע הנהיגה של העגלה נחשבת לנוחה לתפעול, כשהיא משמשת להורדה והעלאת המטען מהמזלג.

שימוש תדיר בעגלת משטחים הידראולית ניתן לראות במחסנים ומפעלים קטנים, כשאלו מהוות כלי עבודה מרכזי במחסני מזון וסופרמרקטים, כששם משטח העבודה ההידראולי עושה את דרכו ישירות מהמחסן ועד להבאתו בסמוך למדפים הסופרמרקט בעת סידור הסחורה.

כיום, ניתן למצוא בשוק עגלות משטחים הידראוליות להן כושר הרמה מירבי של שלושה טונות וזאת מבלי שמשקל מירבי זה עלול לפגוע בכושר הניידות שלהן. מדובר בעגלות מהימנות, כשתחזוקה נאותה שלהן תבטיח לכם כלי עבודה מהימן למשך שנים רבות.

עגלת משטחים חשמלית

עגלת משטחים חשמלית הינה עגלת עבודה המצריכה טעינה של סוללה, כשטעינה מלאה של הסוללה מאפשרת עבודה ממושכת ורציפה של מספר שעות. הפעלת עגלות אלו קלה ואינה דורשת כלל הפעלה של כוח פיזי.

בחללי עבודה בהם נמצא עובדים שהיו מתקשים לעשות שימוש פיזי בהזזת עגלת משטחים הידראולית, מהווה עגלת משטחים חשמלית פתרון נהדר עבורם, כשכלי זה אינו דורש מהם שום מאמץ פיזי.

ברכישה של עגלת משטחים חשמלית חשוב לוודא כי מדובר בכלי עבודה לו ממשקי היגוי נוחים, פשוטים ובטיחותיים. על ממוני בטיחות לוודא כי הם רוכשים עגלת משטחים חשמלית לה כפתור המאפשר האטה ובלימה שתגיב במהירות בעת הצורך.

סוג איכותי של עגלת משטחים חשמלית יכלול גם גלגלי ברזל כבדים ויצוקים המצופים בחומר פולימרי המאפשר תחזוקה ויציבות של הכלי בעת עבודה ומונע מקרים של תזוזות לא רצוניות או מקרים של החלקה.

בצ'פניק תוכלו ליהנות מעגלת משטחים חשמלית של HYSTER מדגם P1.6-P2.2. מדובר על עגלת משטחים בעלת כושר הרמה מירבי של 2.2 טונות ולה סוללה חזקה של 24 וולט. לעגלה מערכת פיקוד נוחה לנסיעה והרמת המשטחים. כלל המתגים בעגלה ממוקמים בראש הידית, מה שמאפשר תפעול נוח שלה.

עגלת משטחים חצי חשמלית

בשוק עגלות המשטחים ניתן למצוא גם עגלת משטחים חצי חשמלית, כשתחת קטגוריה זו ניתן למצוא שני גדלים שונים. עגלת משטחים חצי חשמלית תכלול ברוב הדגמים סוללה בעוצמה של 12 וולט כשלה כושר העמסה של 1,000 ק"ג.

שימוש אידיאלי שלה ניתן יהיה לראות בחללים רבים בהם קיים ציוד וסחורה המגיעים על משטחים שבהם המשקל הוא עד 1,000 ק"ג.

דילוג לתוכן