עגלת משטחים חשמלית – שימושים ויתרונות

עגלת משטחים חשמלית

תעשיות ועסקים רבים עמלים באופן יומיומי בשינוע של סחורה בתוך מחסנים, בהבאת סחורה ובהוצאתה. חלק מהכלים בהם נעשה שימוש יעיל הם עגלות משטחים חשמליות, שגם אותן ניתן לרכוש בצ'פניק.

עגלת משטחים חשמלית מהווה בשנים האחרונות אמצעי בולט לשינוע סחורה, כשזו הפכה לשדרוג משמעותי למול עגלת משטחים ידנית בה עשו שימוש רחב לאורך שנים. המעבר של תעשיות ועסקים לעגלות משטחים חשמליות מבטא ביתר שאת את יתרונותיהן היחסיים.

מאפייני עגלת משטחים חשמלית

עגלת משטחים חשמלית תהה יעילה בשינוע של סחורה ומטענים למרחקים קצרים ובינוניים. כושר הרמתן של עגלות אלו על גבי רגלי העגלה נע לרוב בין 1,600 ל-1,800 ק"ג.

עגלת משטחים חשמלית מהווה כלי עבודה שאינו דורש כל מאמץ פיזי מצד המפעיל וביכולת לחסוך מאמץ פיזי מצד שאר העובדים והפועלים. הפעלת עגלת משטחים חשמלית מתאפשרת ללא הכשרה מקצועית ארוכה וללא צורך ברישיון נהיגה. כך, בעצם, ניתן להכשיר בצורה רחבה ויעילה את כלל העובדים בחללי העבודה השונים בתפעולה.

גודלן של עגלות משטחים חשמליות קטן משמעותית לעומת כלי צמ"ה אחרים, בהם עושים שימוש בחללי עבודה שונים. מכאן, שגם אחזקתן של כלים אלו אינה תופסת חלל רב ואינה מצריכה שינויים לוגיסטיים יוצאי דופן לאחר רכישתן.

עגלת משטחים חשמלית כתחליף ראוי למלגזות

בכתבות קודמות שלנו עסקנו בחשיבות הרבה שיש למלגזות חשמליות ואחרות עבור תעשיות ובתי עסק רבים. באותן כתבות הזכרנו כי בחלק מהחללים קיים קושי משמעותי לעשות שימוש יעיל באותן מלגזות, כשהן אינן מסוגלות לעבור בחלק מהמעברים הצרים בחללי האחסון השונים.

עגלת משטחים חשמלית מהווה תחליף ראוי לחללים בהם יש קושי ממשי לשנע סחורה באמצעות אותן מלגזות. את עגלת המשטחים החשמלית נראה בשימוש באותם חללים צרים ודחוקים בהם קיימת סחורה וכך אותם תעשיות ובתי עסק יוכלו לאחסן את הסחורה שלהם באופן שנוח להם וכזה שמנצל את חללי האחסון בצורה היעילה ביותר.

שמירה על בטיחות העובדים ונוחות התפעול

כמו בכלי עבודה משודרגים אחרים, גם עגלות משטחים חשמליות הפכו לכאלו שבהם הושם דגש על בטיחות העובדים והמפעילים ונוחות התפעול שלהן.

כלים אלו מצוידים כיום בתוכנות בטיחות שונות, כשבהם גם לחצני חירום לעצירה מיידית ומערכות בלימה אוטומטיות. תוכנות ומערכות אלו מפחיתות באופן משמעותית את הסיכוי לפציעות ופגיעות פיזיות של העובדים והמפעילים בחללי העבודה שונים, כשנושא בטיחות העובדים מהווה בישראל נדבך חשוב מאין כמותו.

העיצוב הארגונומי של עגלות אלו מאפשר למפעילים נוחות מרבית בעת השימוש, תוך היכולת לצמצם למינימום את המאמץ הנדרש מהם. חלק מהתכונות הארגונומיות של העגלה החשמלית ניתן לראות בכידון מתכוון קל לתפעול ובמערכת היגוי שאיננה דורשת מאמץ גבוה.

עגלת משטחים חשמלית מבית HYSTER

אנו בצ'פניק שואפים לספק ללקוחותינו את כלי העבודה האיכותיים ביותר. בכל הנוגע לעגלת משטחים חשמלית, לקוחותינו יכולים ליהנות משתי עגלות של המותג האמריקאי HYSTER הקיים מ-1929.

צוות הרכש של צ'פניק בחר בשני דגמים בולטים של עגלות משטחים חשמליות מבית HYSTER, כשמאפייני עגלות אלו אידיאלים לצרכים של תעשיות ובתי עסק רבים בישראל. הדגם הראשון של עגלת משטחים חשמלית הוא בעל כושר הרמה של עד 2,200 ק"ג, כשהדגם השני יכול להגיע לכושר הרמה מרבי של 3,000 ק"ג.

עבור חלק ניכר מלקוחות צ'פניק, מהוות אותן עגלות משטחים חשמליות של HYSTER כלי שינוע המהוות פתרון לאותם חללים מאתגרים וצרים שבהם אין יכולת להגיע עם כלי צמ"ה רחבים יותר. בנוסף, כלים אלו מהווים עבורם חלק ממערך עבודה שלם ורחב יותר, כשבמערך עבודה זה עושים, למשל, שימוש גם במלגזות וטרקטורים.

דילוג לתוכן