רכישת טרקטור יד שנייה – לצ'פניק הפתרונות!

רכישת טרקטור יד שניה

טרקטור חדש לעסק או למשק הוא ללא ספק השקעה משמעותית הן מבחינת העלות הכלכלית והן מבחינת התועלות לתפעול העסק ושדרוג היכולות הטכניות שלכם. חברת דוד צ'פניק ובניו מציעה ללקוחותיה מכלל מגזרי הפעילות עסקאות אטרקטיביות ומשתלמות של רכישת טרקטור יד שנייה – כך אתם גם נהנים מכל היתרונות של כלי איכותי וחדיש יותר בעסק וגם מקבלים מחיר זול ונגיש יותר מרכישת כלי חדש לחלוטין. אם תעדיפו, תוכלו לקבל מאיתנו גם שירותי השכרת טרקטור יד שנייה וכן השכרת ציוד חקלאי.
בתור אחת החברות המובילות בישראל למכירת כלים חקלאיים וציוד מכני הנדסי, אנחנו בדוד צ'פניק ובניו מציעים מגוון רחב מאוד של טרקטורים יד שנייה, בתמחור אטרקטיבי וכדאי עם הקפדה בלתי מתפשרת על איכות ואמינות בכל עסקת מכירה.

יד שנייה במצב מעולה ובשקיפות מלאה

אם רכישת טרקטור יד שנייה נשמעת לכם כמו עסקה המגלמת סיכון רב לכלי שיסבול מתקלות ובלאי רבים מאוד, תנו לנו להרגיע אתכם. כאשר אתם עובדים עם חברת דוד צ'פניק ובניו אתם מקבלים יותר מ-40 שנות ניסיון, צוות מסור ומיומן ומותגים מעולים מרחבי העולם. יתרה מזאת, כל הטרקטורים שאנו מציעים בעסקאות יד שנייה נמצאים במצב מכני מעולה, עוברים בדיקות מקצועיות מקיפות וכמובן טיפולים להשבחה והכנה לקראת קנייה.

סוגי טרקטורים יד שנייה שאנו מציעים

טרקטור יד שנייה מצ'פניק יהיה תמיד אך ורק ממלאי הטרקטורים המיובאים ונסחרים על ידינו בחברה. אנו נחשבים ליבואן הגדול ביותר בשוק המקומי לציוד חקלאי כגון טרקטורים ומלגזות.
קטלוג היד שנייה שלנו רחב ומגוון מאוד מבחינת סוגי הטרקטורים והכלים, כאשר כאמור מדובר רק על טרקטור יד שנייה מבית המותגים שאותם אנו מייבאים. הטרקטורים הרלוונטיים לעסקאות אלו נעים לרוב בטווח גילאים של 5-3 שנים. תוכלו, בין היתר, למצוא אצלנו עסקאות יד שנייה לטרקטורי מקורמיק גדולים, חזקים ואמינים, טרקטור לנדיני למטעים או שטחים פתוחים ומותגים נוספים.

לא רק טרקטורים יד שנייה

חברת דוד צ'פניק ובניו מציעה לכם בנוסף לטרקטורים משומשים גם מלגזות יד שנייה, מעמיס יד שנייה, מחפרון יד שנייה ועוד. כמו כן, קיימות אפשרויות של השכרת ציוד חקלאי.

רכישת טרקטור יד שנייה מלקוחות

אנחנו גם רוכשים מלקוחותינו טרקטורים יד שנייה, לאחר בדיקות מקיפות ואישור של צוות המוסך שלנו. ניתן לשלב רכישת כלי חדש עם עסקת מכירת טרקטור יד שנייה במודל טרייד אין.

דילוג לתוכן