מלגזות וציוד הרמה קונים רק בצ'פניק!

כמה עולה מלגזה
  • ניסיון ומקצועיות: חברת דוד צ'פניק ובניו מייבאת ומשווקת מלגזות כבר יותר מארבעים שנה ובתקופה ארוכה שכזו צוברים ניסיון שלא ניתן להתעלם ממנו. שוק המלגזות רווי ביבואנים שאינם עונים על הקריטריונים המקצועיים ולכן חשוב לרכוש ציוד הרמה ושינוע רק אצל יבואן ותיק ומנוסה.
  • מגוון מוצרים רחב: אצלנו בדוד צ'פניק ובניו תמצאו מגוון עצום של מלגזות וציוד הרמה והעמסה – החל מעגלות משטחים ידניות עם כושר הרמה של 2 טון, וכן שלל מלגזות חשמליות ומפעילים הולכים ועד למלגזות ענק המסוגלות לשנע מכולות השוקלות 50 טון.
  • איכות ואמינות המוצר: להלן המותגים והיצרנים שמיובאים לישראל באופן בלעדי על ידי החברה – המותג הוותיק והבינלאומי HYSTER, מלגזות השדה והמעמיסים מבית MANITOU צרפת, ובנוסף, מותג המלגזות החשמליות הזעירות MARIOTTI המיוצרות באיטליה. כל אחד מהמותגים הנ"ל נחשב למוביל מתחומו בעולם באיכות ובאמינות המוצרים אותם הוא מייצג – מה שבטוח, אצל דוד צ'פניק ובניו כל לקוח יכול למצוא את המלגזה הייעודית אשר תתאים לעסק שלו.
  • שירות מהיר ומקצועי: בשורה התחתונה, כאשר מחפשים לרכוש מלגזה קודם כל חושבים על שירות – וכאשר בוחרים שירות חשוב להסתכל על התמונה הכוללת ולהבין כי השירות המקיף ביותר והניסיון המקצועי העשיר ביותר נמצא אצל דוד צ'פניק ובניו בע"מ.
דילוג לתוכן